Hoppa till innehåll

Vill Ha Hjälp Gällande Internet

terr

Rekommendera inlägg

Gäst schneak

du måste ha en amssa MYQOL databaser och skit. det är kråningligt med ändå värt det. googla vetja.

jag och simon har det på beta.spikad.se. om du ska bli medlem är det spikad.se och klicka på registrera :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MIJAAAAAOO! Precis som jag sagt tidigare i andra trådar; Haru' inga kunskaper inom kod så använd dig utav gratistjänster.

Pbfsoft har ju ett skönt community och tanka ner. HTMLsidan har ju en bra gästbokstjänst också..

http://www.HTMLsidan.se

Ett annat alternativ kan ju vara att gå rätt på, lära sig PHP, ASP eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Att bygga en webbsida med inloggning kan vara väldigt knepigt om du inte har några kunskaper om ämnet. Och när du väl fått upp inloggningen så måste du kunna reparera eventuella problem. Det rekommenderas därmed starkt att du inte bygger något sådant.

Ifall att du vill lära hur man bygger en webbsida med inloggning. Så tycker jag att du borde lära dig HTML och CSS först. CSS är ett verktyg som gör att du får lättare att kontrollera designen och layouten på din webbsite. Har du kunskaper inom HTML så är detta väldigt, väldigt lätt att lära sig.

HTMLsidan är en väldigt bra site att lära sig HTML på. Det finns flera artiklar om det. Utöver artiklarna så finns det även ett forum där du kan fråga en massa saker. Använd dig av det!

Btw, jag heter deviant på forumet ;).

Redigerat av Penguin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...