terr Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 hur gör jag det med inloggning och så på sidan :huh: finns det ingen som vet nåt om det? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Skicka ett PM till Nico. Han är duktig på sådant :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 du måste ha en amssa MYQOL databaser och skit. det är kråningligt med ändå värt det. googla vetja. jag och simon har det på beta.spikad.se. om du ska bli medlem är det spikad.se och klicka på registrera :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 MIJAAAAAOO! Precis som jag sagt tidigare i andra trådar; Haru' inga kunskaper inom kod så använd dig utav gratistjänster. Pbfsoft har ju ett skönt community och tanka ner. HTMLsidan har ju en bra gästbokstjänst också.. http://www.HTMLsidan.se Ett annat alternativ kan ju vara att gå rätt på, lära sig PHP, ASP eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 kan lite html :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Lär dig PHP och/lr ASP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 kan lite html :kung: Vad bra då! Se till att bättra på dina HTMLkunskaper, eller gå direkt på och lär dig ASP/PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 vad tänker du dig då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Finns det inte en massa gratis "användarvänliga" tjänster för detta? Typ som freewebs och liknande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 vad e zipcode? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) Att bygga en webbsida med inloggning kan vara väldigt knepigt om du inte har några kunskaper om ämnet. Och när du väl fått upp inloggningen så måste du kunna reparera eventuella problem. Det rekommenderas därmed starkt att du inte bygger något sådant. Ifall att du vill lära hur man bygger en webbsida med inloggning. Så tycker jag att du borde lära dig HTML och CSS först. CSS är ett verktyg som gör att du får lättare att kontrollera designen och layouten på din webbsite. Har du kunskaper inom HTML så är detta väldigt, väldigt lätt att lära sig. HTMLsidan är en väldigt bra site att lära sig HTML på. Det finns flera artiklar om det. Utöver artiklarna så finns det även ett forum där du kan fråga en massa saker. Använd dig av det! Btw, jag heter deviant på forumet ;). Redigerat 17 December 2006 av Penguin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) Har gjort ett eget php script för registrering och inloggning. Det använder ingen MySQL databas. Sparar lösenordet i filer med okänt filnamnstillägg. Enkelt att installera, pma mig om ni är intresserade. Redigerat 17 December 2006 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.