bjornaik Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Tjo. Har en fråga till som jag tänkte ställa... Ett visst uppdrag på GTA:Sa verkar helt omöjligt för mig. "Wrong side of the Tracks", ett uppdrag där man skjutsar Big Smoke på en typ cross bredvid ett tåg, medans han försöker skjuta ner de fyra motståndarna som står på vagnen längst fram. Grejen är bara den att....det går ju inte! Iaf inte för mig. Har klarat de mesta andra uppdrag med lätthet, men det här verkar fysiskt omöjligt.. Någon som har något tips? Finns det någon speciell väg man ska ta? Hoppa ned från bron ner på tåget? Klarade det en gång, men i nästa kurva ramlade jag av. :P Tack på förhand. :) Redigerat 5 December 2006 av bjornaik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Du måste hela tiden köra jämte tåget så Smoke kan få in så många träffar som möjligt. Om du sackar efter det minsta kan det bli ödesdigert. Se till att gasa så kommer du klara det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Aaah, äntligen...Jag klarade det. Felet var att jag låg för nära det andra tåget, så Smoke träffade bara själva tåget istället för gängmedlemarna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag fattar inte varför alla har problem med de uppdraget jag klarade det på första försöket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag fattar inte varför alla har problem med de uppdraget jag klarade det på första försöket :P Därför att folk förmodligen ligger och pressar för långt bakom tåget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg