Oddset Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 När jag installerade senaste patchen 1.12.x-to2.0.1 så fungerade inte WoW nåmer. När jag startar och loggar in så måste man välja realm och då finns det inga realms att välja på. Vet någon varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bettingtips Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 När jag installerade senaste patchen 1.12.x-to2.0.1 så fungerade inte WoW nåmer. När jag startar och loggar in så måste man välja realm och då finns det inga realms att välja på. Vet någon varför? Titta in på www.blizzard.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 måste var nått med brandväggen, det är oftast så att man trycker fel & råkar blockera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 nej det är att servrarna inte är öppna än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Jag har inte rört brandväggen. Jag använder Tillåt Alltid. [EDIT]: Okej tack hyldran. Redigerat 6 December 2006 av Oddset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Läs alltid alla stickys innan du ställer en fråga! http://www.fuska.se/forum/Vanligt_Foerekom...aft-t77080.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg