Ray2704 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 poke-forumet är för alla pokemon-spel jag har en bekännelse från admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Dom till GB/GBC också? Isåfall så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) jepp alla kan man prata om här i pokemon-forumet så säger vissa ,när man pratar om röd, blå, gul, GSC m.m, att det är fel forum. Är det det verkligen så? det skrev jag i ett PM till admin då fick jag ett svar från admin: Nej, det är till för alla de olika pokemon spelen. fattar alla det?!! Redigerat 6 December 2006 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Men det är ju under "GBA" så det är ju bara om GBA spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 spelar roll admin sa att det gäller alla poke-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Men det är ju under "GBA" så det är ju bara om GBA spel. läs noga:DISKUTERA ALLT ALLT ALLT ALLT ALLT SOM HAR MED POKEMON ATT GÖRA förstått?????????????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ja,och under GBA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Men orka tjafsa vad gör det om man skriver om gb spel i ett pokeforum som ligger i gba tråden. Det är en j*vla skillnad om jag skulle skrva om pokemon röd i gba tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Hela himla gameboy forumet är nedspammat av pokemon frågor,och de där är bättre på de gamla spelen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Hela himla gameboy forumet är nedspammat av pokemon frågor,och de där är bättre på de gamla spelen.. Det brukar ju vara så när det bara finns en tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det ær till før GBA spelen,annars kunde væl admin gøra ett helt eget forum om Pokemon? "Det ær till før de alla Pokemon-spelen"-till GBA,fattar ni? Och ja,jag ær tillbaka,efter dn grymma Thrall hållt mig till fånga i Blackrock Mountains och tvingat mig att spela WoW.Men jag kunde rymma och kom tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Varför säger ni emot honom när admin som äger sidan redan har sagt att det är till alla spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg