Gäst Tomatketchup Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Hur j*vla svårt kan det vara att skriva i GC,DS och GBC forumen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Hur j*vla svårt kan det vara att skriva i GC,DS och GBC forumen? Verkar vara väldigt svårt för vissa :lol: Men vi får se vad admin säger(om han nu skriver nått i tråden). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag har själv hört med admin för ett tag sedan, och då sa han att detta forum är till för Pokémonspel i allmänhet och inte bara Pokémonspel till Gameboy Advance. Sedan förstår jag att det verkar lite småparadoxalt, men det var iaf det han sa till mig för någon månad sedan eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) Man ger inte upp när man har rätt. Klicka på den bara. Skärpan blev tydligen cp. Kollade upp det och medelandet verkar vara full av dubbelmoral. Redigerat 8 December 2006 av HotShot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag har själv hört med admin för ett tag sedan, och då sa han att detta forum är till för Pokémonspel i allmänhet och inte bara Pokémonspel till Gameboy Advance. Sedan förstår jag att det verkar lite småparadoxalt, men det var iaf det han sa till mig för någon månad sedan eller så. Det är ju bara dumt.... Vi kan ju lika gärna göra ett forum för bara Pokemon om det nu ska vara så svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Ja men det här är väll ett forum för pokemon eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag tycker att detta forumet är bara för Pokemon GBA spel, men andra tycker för GBC också -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Asså, jag tycker att det känns dumt att göra ett pokémon forum för bara EN konsoll, vore det inte bättre med ett för alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Det ær ju det jag sa!Om det nu ska va så jækla svårt att skriva i några andra forum så kan man ju lika gærna gøra ett helt eget forum och inte något subforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 titta här: om man kollar under länken som tar en in på pokemon forumet så står det: "Diskutera allt som har man pokemon och göra här..." varför skulle det stå så om det bara gäller pokemon spelen till GBA?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 FÖR ATT DET STÅR UNDER "GBA"!! Det vore bättre att ha subforum för alla spel,men ska man snacka om gala spel får admin ändra så att t.e.x det finns pokemon subforum till pokemon under både "GBC" och "GBA",men båda leder till samma forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 visst, visst men det står ändå disskutera ALLT som har med pokemon och göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg