Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Hur j*vla svårt kan det vara att skriva i GC,DS och GBC forumen?

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Hur j*vla svårt kan det vara att skriva i GC,DS och GBC forumen?

Verkar vara väldigt svårt för vissa :lol: Men vi får se vad admin säger(om han nu skriver nått i tråden).
Skrivet

Jag har själv hört med admin för ett tag sedan, och då sa han att detta forum är till för Pokémonspel i allmänhet och inte bara Pokémonspel till Gameboy Advance. Sedan förstår jag att det verkar lite småparadoxalt, men det var iaf det han sa till mig för någon månad sedan eller så.

Skrivet (redigerat)

Man ger inte upp när man har rätt.

Klicka på den bara. Skärpan blev tydligen cp.

Kollade upp det och medelandet verkar vara full av dubbelmoral.

Redigerat av HotShot
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag har själv hört med admin för ett tag sedan, och då sa han att detta forum är till för Pokémonspel i allmänhet och inte bara Pokémonspel till Gameboy Advance. Sedan förstår jag att det verkar lite småparadoxalt, men det var iaf det han sa till mig för någon månad sedan eller så.

Det är ju bara dumt....

Vi kan ju lika gärna göra ett forum för bara Pokemon om det nu ska vara så svårt.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Det ær ju det jag sa!Om det nu ska va så jækla svårt att skriva i några andra forum så kan man ju lika gærna gøra ett helt eget forum och inte något subforum.

Skrivet

FÖR ATT DET STÅR UNDER "GBA"!!

Det vore bättre att ha subforum för alla spel,men ska man snacka om gala spel får admin ändra så att t.e.x det finns pokemon subforum till pokemon under både "GBC" och "GBA",men båda leder till samma forum.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...