Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Eherm,han bara kanske måste ha rætt och ljuger lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Asså...! Tycker någon att det är så himla svårt at skriva i GBC forumet?! Vad gör det för skillnad om man skriver något GBC spel i GBA forumet?? Förutom att man bryter mot Forum regler. Då kan ni lika gärna skriva i GBC ni får ju svar där <_< Okej, Nu har jag själv skrivit till Admin för svar och detta skrev han: "Man skall lägga trådarna i rätt konsollforum, om det i konsollforumet finns ett subforum som är mer rätt så skall det läggas där. Dvs GBC pokemon inlägg skall inte postas i GBA osv." Där är svar! Jag har t.o.m Bild bevis på mailet. Redigerat 7 December 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Då hade jag rætt! Det løser sig aldrig att ljuga! >=D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) asså om någon skriver i fel forum hjlp personen sen flytta tråden? varför ska det tjatas? Nu fortsätter vi med fusk och sånt :cool: Redigerat 7 December 2006 av Pokemon haunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Konstigt, eftersom jag pm:ade också precis admin och då svarade han att man skulle anmäla dom som sa att man inte fick skriva om dom andra pokemonspelen här. Han sa också att Pokemon forumet gäller för alla spel. Ska printa sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ni vægrar att ge upp helt enkelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Man ger inte upp när man har rätt. Klicka på den bara. Skärpan blev tydligen cp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 ok! tack, då kan jag låta er fortsätta prata om GBC spel utan att störa! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Man ger inte upp när man har rätt. Klicka på den bara. Skärpan blev tydligen cp. "Pokemon forumet är till för alla spel som är till den konsoll som forumet ligger i. Du motbevisade dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 haha! okej, då får man alltså inte skriva om gbc spel här eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) Men kan ingen be admin elr nån mod att skriva i denna tråd exact vad som gäller för de olika pokemon spelen? Då blir det svart på vitt o inget mer tjafs. EDIT: Har gjort det nu. Väntar på svar bara. Redigerat 8 December 2006 av Girafariglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Men kan ingen be admin elr nån mod att skriva i denna tråd exact vad som gäller för de olika pokemon spelen? Då blir det svart på vitt o inget mer tjafs. EDIT: Har gjort det nu. Väntar på svar bara. Ja det är ju det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg