Sidney Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 När jag väljer en serv (vilken som helst) så ska den ladda gubbarna (det står: Retireving character list) men det händer inget då, vad kan det vara för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 De gör någon uppdatering nu. (Håller på och laddarner de sj). De kanske är felet. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag har laddat ner patchen och den där saken som man måste ladda ner efter patchen (gjorde det imorse). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Har laddat ner patch och allt, får samma problem. Serverna går alltid på knäna efter patchning, så är det bara. Man brukar kunna komma in igen några timmar efter att patchning är klar, så ngn gång vid sju ikväll borde du garanterat komma in, så brukar det iaf vara för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 När man startar spelet och ska logga in står det (i rutan åt höger) att man ska kunna logga in kl. 15:00 (paris tid). Om klockan är 15:00 i paris, vad är den då i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Paris kör med GMT+01:00 som stockholm ? :S så det borde egentligen funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaseThown Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 De är väll bara att vänta... + dom brukar inte hålla dom dära tiderna speccielt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Nu står de typ att man kan börja köra klockan 17:00 på vissa server. Men jag kommer fortfarande inte in på servern Alonsus som ska funka. Det står: Retireving character list, när jag försöker komma in på Alonsus. Det står så jätte länge. Är det bara så för mig? Tycker det är väldigt dåligt att jag inte kan komma in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Har kommit in nu, blev dcad efter några minuter dock...försöker komma in igen nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Vissa servrar är uppe... Gick in på min twink och PvP'ade lite nyss, dessväre kommer jag inte in på servern där min main är. De har väll stött på något problem hos vissa av servrarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Vilka server kommer ni in på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag spelar på Frostmane, som för tillfället är nere, nu (18.26) är den fortfarande nere. Det konstiga är att jag kommer in på andra realms. Någon här som spelar Frostmane som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg