Eric_H Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Hej! Om jag hade uppfattat en tråd rätt, så ska detta handla om Pokémonspelen till GB/GBC också. Nu frågar jag: erat team? Red/Blue: Ehh, har inte spelat på aslänge Yellow: Nope, inte här heller Gold/Silver: Något fel på det, så det går inte att spara. Crystal: Här är typ det enda jag minns: Feraligatr lv 56 Furret lv 52 Suicune lv 49 Growlithe lv 55 Har kommit till Mt. Silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Detta är fel forum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Detta är fel forum.. NEJ ADMIN SA ATT DET GÄLLER ALLA! IRITERRANDE!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Varför så arg? Nej,detta är gba forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Detta är ett Pokémon-Forum, punkt slut Agiyr! Man får säkert skriva om pokémon-leksaker här också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Btt. Blue.. Hmm : Blastoise, Raichu, persian, sandslash, golduck. Yellow : Pikachu , Charizard, venosaur, blastoise, hitmonlee, butterfree Silver : Typholotion, umbreon, espeon, meganium, aipom, pikachu. Sapphire : Mew, celebi, lugia, kyogre, dragonite, metagross xD Emerald : Varierar, det är det jag tävlar med. Men just nu : Raichu, Umbreon, Porygon 2, Alakazam, Meganium, Arcanine Redigerat 6 December 2006 av HotShot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Varför så arg? Nej,detta är gba forum. fatta det nån gång att detta forum gäller alla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Är det inte lika bra att skriva i gmeboy forumet,de som är där vet mer om de gamla spelen är de som brukar vara inne här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Är det inte lika bra att skriva i gmeboy forumet,de som är där vet mer om de gamla spelen är de som brukar vara inne här.. lilla agiyr detta är ett POKEMON FORUM där man kan diskutera allt som har med pokemon och göra, varför skulle man skriva i gb forumet när det finns ett pokemon forum???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Lilla Angel of Darkness, Pokemon Crystal spel och dom som är till GBC dom ska ligga i GBC forumet, jag vet att detta är ett Subforum för Pokemon, men varför ligger den inom GBA området då? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Varför i h*lv*etes namn lägger dom inte in ett Pokémon Subforum i GB forumet isåfall? Kan alla inte bara hålla truten om sånt och skriva tills denna tråden låses? Om den gör det vill säga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 ffs. Prata om detta i den andra tråden. Btt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg