Putte Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Tycker ni att jag ska köpa need for speed underground, är det värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag har det och tycker att det är ett bra racingspel. Om du gillar racing och inte tycker det ska vara allt för svårt lr verklighetstroget (som t.ex. colin mcray rally) så ska du nog köpa det. Av mig får det: :D :D :D :) av :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 über skojj värt att köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag har det och jag tycker att: vill du ha ett spel med mycke ca. 60% ombygge, 30% körning & 10% på övrigt! Så av mig så får det :wub: :wub: :wub: :wub: av: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: möjliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 HAr du något val elle? JA såklart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.