darkganon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 är jag ensam om att ha förbokat wii eller :( skulle gärna vilja veta Citera
Gäst Kabby Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Nepp, det är du inte. Här är en :) Men kommer dock inte få mitt imorgon... Citera
darkganon Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Skrivet 7 December 2006 vad synd...jag får min imorgon..kan inte vänta!!! :wacko: Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 På ett annat forum där jag hänger (hängde) har jättemånga förbokat Wii. Zelda ska dom ha också, såklart. Jag är själv inte så insatt i Wii, allt jag tycker är synd är at dom döpte det till Wii och inte till Revolution. Revolution är 100gånger snyggare. vad synd...jag får min imorgon..kan inte vänta!!! :wacko: Stackare. Alltid när jag har något att längta efter så somnar jag klockan fyra. Du får väl sysselsätta dig med något annat, ut och skejta? :) Citera
ouagadougo Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Förhandsbokade på Game mitt för två månader sen och jag får ändå inget :(. Sitter just nu på nionde plats av dom som inte får. Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Förhandsbokade på Game mitt för två månader sen och jag får ändå inget :(. Sitter just nu på nionde plats av dom som inte får. f*n vad kämpigt asså, lycka till grabben. Citera
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Jag får mitt inatt. Betalade 200 kr extra så får jag det hemleverarat direkt (tack till posten på hammarö !) Citera
Tox Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!! Citera
Gäst Kabby Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 GAME där jag bokade fick in 15, jag hade plats 17. Snacka om surt! Citera
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!! Hoppas hon står utanför affärerna nu. Annars kan du drömma om ett Wii till jul Citera
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Skrivet 8 December 2006 Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!! GO MORMOR, GO MORMOR! :DDDDD Jag orkar inte med Wii, sitter fortfarande och deppar för att det inte heter revolotioun (stavning?). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.