darkganon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 är jag ensam om att ha förbokat wii eller :( skulle gärna vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Nepp, det är du inte. Här är en :) Men kommer dock inte få mitt imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkganon Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 vad synd...jag får min imorgon..kan inte vänta!!! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 På ett annat forum där jag hänger (hängde) har jättemånga förbokat Wii. Zelda ska dom ha också, såklart. Jag är själv inte så insatt i Wii, allt jag tycker är synd är at dom döpte det till Wii och inte till Revolution. Revolution är 100gånger snyggare. vad synd...jag får min imorgon..kan inte vänta!!! :wacko: Stackare. Alltid när jag har något att längta efter så somnar jag klockan fyra. Du får väl sysselsätta dig med något annat, ut och skejta? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Förhandsbokade på Game mitt för två månader sen och jag får ändå inget :(. Sitter just nu på nionde plats av dom som inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Förhandsbokade på Game mitt för två månader sen och jag får ändå inget :(. Sitter just nu på nionde plats av dom som inte får. f*n vad kämpigt asså, lycka till grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag får mitt inatt. Betalade 200 kr extra så får jag det hemleverarat direkt (tack till posten på hammarö !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 GAME där jag bokade fick in 15, jag hade plats 17. Snacka om surt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!! Hoppas hon står utanför affärerna nu. Annars kan du drömma om ett Wii till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!! GO MORMOR, GO MORMOR! :DDDDD Jag orkar inte med Wii, sitter fortfarande och deppar för att det inte heter revolotioun (stavning?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.