mashemoto Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 tja e det någon mer än jag som hört in benny we trust? vad tycker ni om dem. själv tycker jag dem e ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag har aldrig hörttalas om dom. Du har ingen .mp3-fil uppladdad på ftp så man kan lyssna då? Jag sökte t.om. på vinden @ MP3 och hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) har hört ''Det här är mitt långfinger'' klockren text (; EDIT: ni kan ladda hem alla hans låtar på hans sida http://www.bresciani.se/ Redigerat 7 December 2006 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 har hört ''Det här är mitt långfinger'' klockren text (; EDIT: ni kan ladda hem alla hans låtar på hans sida http://www.bresciani.se/ Och vad är det för genre? Plojjmusik eller? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 ingen aning.. bara hört 1 låt ju xD vet inte hur resten låter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Så grymmt bra de är!Älskar dem :D "I min bil kan jag äntligen vara mig själv", "Tre Små Män" och "Till Pastor Åke Gren" är ju bara så grymmt sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Nej :P det ska va Rally! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 jag gillar den där Rövare Reinfeilt och hans rövarband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.