Backstab Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Imon kommer wii!! Va tycker ni ska bli kul tycker ja!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 japp,wii är jättekul tp är skitbra!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Tycker inte det ska bli kul, jag tänker endå inte köpa det på en gång. Kanske köper det efter någon månad eller inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Kletigburk: Nej, det är inte först i Sverige, En i min paralellklass fick det för tre veckor sen, dock känner han ägarn av nintendo. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Kletigburk: Nej, det är inte först i Sverige, En i min paralellklass fick det för tre veckor sen, dock känner han ägarn av nintendo. :) Känner ägaren av Nintendo? haha jovisst o blåa grisar flyger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört) Varför skulle du få den först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört) Det jag menade med detta var att affärerna (som sålda Wii inatt) som öppnade 00:01 folk hade gått o köpt där o då hade dom fått sina, jag fick min direkt till brevlådan. men nog om detta jag fick det inte först i sverige jag bara trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört) hmm det är inte du som fått det först.. det är nog inte du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Han sa i SVERIGE (-.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag får vänta tills den 15e då sejs det att andra dosen av Wii ska anlända till Sweden. men man kan ju inte vara riktigt säker att man får tag i någon ändå -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Han sa i SVERIGE (-.-) Och vem har trott något annat? Hmm 15:e säger du bronga... Tror du det kommer fler Zelda då också? Hört något om det? Redigerat 10 December 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.