marqus Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 hej fick mitt nya xbox 360 idag, men undrar om fläkten ska låta något. låter ansträngd. + att den har repat min nya Gears of war skiva..... Snälla vill ha ett svar........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det där med repan kan nästan inte stämma, helt säker på att du inte har tappat den eller råkat "repat" den mot något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 nej det blev en hel repa runt hela skivan! :( hörde att om man bara nudda xboxet medans den va, igång blev skivan förstörd stämmer det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 nej det blev en hel repa runt hela skivan! :( hörde att om man bara nudda xboxet medans den va, igång blev skivan förstörd stämmer det??? Det har jag inte en aning om, har själv en liten hund valp som brukar vara busig o har faktiskt rivit ner mitt xbox 360 medans det var på. Det hände inget då men du har kanske haft den oturen att du fick en fet repa på skivan, gå tillbaka till affären o be om ett nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 okej! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Medans du är så kan du fråga ifall xboxet ska låta ansträngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag kan säga att alla Xbox 360 är mer eller mindre känsliga och ibland kan minsta lilla nuddning göra att skivan repas, också låter 360:n väldigt mycket. Om man inte vill att den ska göra det kan man köpa en Intercooler som kyler ner din Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Man får inte röra en Xbox 360 när man har en skiva i! :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Man får inte röra en Xbox 360 när man har en skiva i! :visslar: klart man får (;men varför ska man gö det? :S man ska ju sitta och spela nån meter bort :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Ja men det var pappa som tyckte den lät så mycket och kollade å det inte satt någon plast lapp ivägen för fläkten!! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Vet du vad. Man ska inte röra 360 när den e igång. Minsta lilla putt kan repa skivan. Du få ABSOLUT inte en ny skiva. Det är likadant om jag skulle bryta min skiva i två och sen be om en ny. Min pappa rörde min 360 så att mitt Kaméo: Elements of power blev repat. Då fick jag ett nytt :cool: (av min ppapa asså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Vet du vad. Man ska inte röra 360 när den e igång. Minsta lilla putt kan repa skivan. Du få ABSOLUT inte en ny skiva. Det är likadant om jag skulle bryta min skiva i två och sen be om en ny. Min pappa rörde min 360 så att mitt Kaméo: Elements of power blev repat. Då fick jag ett nytt :cool: (av min ppapa asså). man får visst ett nytt spel..en kompis Xbox 360 repade sönder en skiva, så han stack till el giganten och fick ett nytt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.