stewie Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) jag har lagt in en massa bilder i powerpoint och förstorat dom och sen har jag gjort "anpassad animering" på nästan alla bilder men när jag ska lägga in en bild efter det så förminskas alla bilder till ursprungsformat och det är väldigt svårt att förstora alla bilder igen till den exakta storleken. Hur ska jag göra för att lägga in en till bild utan att förminska de andra?? hoppas att ni förstog vad jag menade :P edit: ska det här ligga i "data" kanske? :blink: Redigerat 8 December 2006 av stewie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) Va? Hur kan de bli förminskade. Då måste det var nått fel på programmet. Jaha, du gör en animering som förstorar de, då fattar jag. Vilken version har du? 97? Redigerat 15 December 2006 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.