Gäst kalle_tuff Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 hur får man alla pokemon utan gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Man byter från något annat poke spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 gå in på http://serebii.net/pokedex/ <-----OBS! länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 hur får man alla pokemon utan gameshark testa att fånga dom ; ) annars kan du ju länka över dom mellan nån kompis typ om du har 2 hypno och han 2 executor och du har ingen executor och han inte har nån hypno trade´a över dom då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 på pokemon röd kan man fånga mew genom att fuska! det var nån tråd här i fuska som jag inte trodde på men det var sant! jag fick mew om du vill ha slå leta igenom forumet bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 på pokemon röd kan man fånga mew genom att fuska! det var nån tråd här i fuska som jag inte trodde på men det var sant! jag fick mew om du vill ha slå leta igenom forumet bara. Nej!Det tvivlar jag på..Jag tror nog att ingen har klarat det fusket, ni ljuger bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 jag har klarat det. 3 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 http://www.fuska.se/forum/Sou_Foungar_Ni_M...oed-t42132.html Hur man fångar Mew i första generationens Pokemon-spel. Kan garantera att man får Mew, då jag personligen testat det på min PkmnGul-kassett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) det funkar utmärkt :cool: Redigerat 19 December 2006 av adrian_360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jonntek1 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 jag trodde inte att dt gick men jag ska kolla up detta för jag har nämligen försökt att fånga mew i två år nu..... om detta funkar så är det ett jätte bra fusk, tack !!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 fusk och fusk, det är det ända sättet att få mew om man inte använder fuskmaskiner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg