Hoppa till innehåll

Vac2 Säkert Hack ;d


menvafan

Rekommendera inlägg

http://www.speedyshare.com/596328816.html

 

Det är den nyaste versionen av coconuT som har:

 

CTRL+1 - Consistency Bypass (så att man kan använda "custom models" dvs wallhacks, det följer även med originalmodeller som man bara lägger in i sin /models mapp)

 

CTRL+2 - sv_cheats Bypass (gäller ej noclip och liknande utan bara klient sv kommandon)

 

CTRL+3 - Radarhack (behövs väl ändå ingen vidare förklaring, du ser även det andra laget på radarn)

 

CTRL+4 - No Recoil (behöver egentligen inte förklara detta heller och jag personligen tycker att det är värdelöst då kulorna fortfarande flyger runt lite hursomhelst dvs man slipper att skärmen skakar. Tycker det är svårare med detta på)

 

CTRL+5 - No Flash and No Smoke (självförklarande)

 

CTRL+7 - Wireframe Wallhack (wallhack men väldigt irriterande, modellerna som följer med tycker jag är mycket bättre att använda)

 

Och enligt skaparen så kan den inte bli upptäckt av VAC eftersom att det är ett fristående program som inte injicerar sig i HL2 som i stort sett alla andra liknande program gör.

 

Lösenordet är 1..

 

Du behöver inte heller ha själva programmet i samma mapp som CS:S (jag kör coconuT från en annan även krypterad hårddisk). Läs i readme filen så kan ni egentligen inte göra fel och gör ni det så är det bara att fråga :)

 

Det finns även roligare versioner av coconuT som är så kallade Private som man tyvärr inte får sprida :(

 

/menvafan

 

P.S. Jag antog att det är okej att skriva detta här då sidan ändå heter fuska.se :gitarr:

Redigerat av menvafan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, ja mena bara ifa det va virus å sånt

 

Det skulle jag tvivla på.. Jag använder själv den versionen och mitt Nod32 (vilket enligt mig är det bästa AV programmet som existerar) kunde inte hitta något och hittar inte Nod32 något så tror jag allt att det ska vara säkert att använda och om inte så är även jag infekterad utan att jag har märkt något.

 

/menvafan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...