rikke Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 jag kör cs och har gjort i ett par år nu. men julen för 2 år sen tror jag det var så fick jag CoD 2. jag installerade å det funkade perfekt! skit roligt, men efter ett tag så började datan att stängas av lr starta om :S jätte konstigt. sedan avinstallerar jag det, pappa fixa datan, någon månad senare så installerade jag det igen och samma j*vla problem uppstod. av installerade men avstängnings problemet fortsatte. kunde max sitta med 1 internett sida upp sen krashade allt. nu är allt fixat å jag vill spela igen men orkar inte fixa allt igen då pappa var tvungen å installera om hela datan. vad kan det vara för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 du har väl inte över klocka proccesorn ;) annars så kanske du ska börja fundera på vatten kylning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 asså den blir inte varm, kan starta datan så startar den om 5-10 min senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 en proccesor kan gå från 40* c till 400-500* c på några sekunder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 promis u, that's not it! även efter jag har av installerat så fortsatte det, och min data va typ helt ny då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Har du klockat eller inte klockat din processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 klockat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 klockat? klockat typ som trimmat :P det kan få den att krasha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 aha, ne inte gjort nått med den, bara uppdaterat å bytt hård diskarna, lr inte jag. lämnade in den å fick allt fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.