rikke Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 jag kör cs och har gjort i ett par år nu. men julen för 2 år sen tror jag det var så fick jag CoD 2. jag installerade å det funkade perfekt! skit roligt, men efter ett tag så började datan att stängas av lr starta om :S jätte konstigt. sedan avinstallerar jag det, pappa fixa datan, någon månad senare så installerade jag det igen och samma j*vla problem uppstod. av installerade men avstängnings problemet fortsatte. kunde max sitta med 1 internett sida upp sen krashade allt. nu är allt fixat å jag vill spela igen men orkar inte fixa allt igen då pappa var tvungen å installera om hela datan. vad kan det vara för problem? Citera
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 du har väl inte över klocka proccesorn ;) annars så kanske du ska börja fundera på vatten kylning :) Citera
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Skrivet 9 December 2006 asså den blir inte varm, kan starta datan så startar den om 5-10 min senare Citera
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 en proccesor kan gå från 40* c till 400-500* c på några sekunder ;) Citera
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Skrivet 9 December 2006 promis u, that's not it! även efter jag har av installerat så fortsatte det, och min data va typ helt ny då. Citera
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 Har du klockat eller inte klockat din processor? Citera
KalphiteQ Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 klockat? klockat typ som trimmat :P det kan få den att krasha... Citera
rikke Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Skrivet 9 December 2006 aha, ne inte gjort nått med den, bara uppdaterat å bytt hård diskarna, lr inte jag. lämnade in den å fick allt fixat Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.