Hoppa till innehåll

Varför Kan Jag Inte Registrera Mig På Youtube?

ThePunisher
 Dela

Rekommendera inlägg

hej

När jag försöker registrera mig på youtube så får jag hela tiden ett felmeddelande, fasat jag har fyllt i allt som behövs och så..

såhär står det i alla fall på felmeddelandet:

"Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com."

kanske du är för ung?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får också samma text och kan inte regga någon användare. Mycket märkligt. Kanske märkte den av att jag försökte regga ett för ungt födelsedatum först?

You affirm that you are either more than 18 years of age, or an emancipated minor, or possess legal parental or guardian consent, and are fully able and competent to enter into the terms, conditions, obligations, affirmations, representations, and warranties set forth in these Terms of Service, and to abide by and comply with these Terms of Service. In any case, you affirm that you are over the age of 13, as the YouTube Website is not intended for children under 13. If you are under 13 years of age, then please do not use the YouTube Website—there are lots of other great web sites for you. Talk to your parents about what sites are appropriate for you.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

Dela

• Skapa ny...