tycker ni att era Wiis har bra grafik???? Rösta ja ller nej
Wiis Grafik
Ja, Wiis grafik är bra.
Ja, den är godkänd
Wii har inte revolutionerande grafik på något sätt, Xbox360 och PS3 slår det med hästlängder.
Tekniskt sätt, så har den inte bra grafik. Man kan tycka att grafiken är charmig och snygg ändå. Men jag röstar Nej.
Alltså om man jämför med 360 och ps3an så är Wii underlägsen grafiskt. Men om du tyckte grafiken till vanliga xbox var snygg blir du inte besviken på Wii.
den är inget imponerande så jag säger nej men den är iaf inte dålig men den kan bli när PS3 kommer bara att vänta å se
Ett klart godkänt i från mig! :D
Jag tycker Wiis grafik är mycket bra :)
Nintendo 64 grafik.. där har ni dålig grafik. Allt nyare än det duger.
Wii har grym grafik, men PS3 Och Xbox360 har bättre.
Men sättet att spela Wii äger PS3 och Xbox360 direkt.
Så jag säger JA!
jag tycker Wii har dålig grafik om man jämför med Xbox 360 kan inte säga Ps3 för jag har inte spelat det..men Wii har inte så jätte bra grafik men grafiken är godkänd enligt mig..
Wii har som alla vet sämre grafik än PS3 och Xbox360, men ändå så är den bättre än GameCubes. Själv tycker jag om Wiis grafik, och jag ÄLSKAr alla Miis :)
(Alltså är min röst Ja!)
Tekniskt = nej
Estetiskt = Beror på utvecklarna
Helt klart JA, för jag har ingen HD-TV & om Wii skulle använda det så skulle det bli fult på min TV :)
Mitt Wii har dålig grafik men min kompis har bra? Alla Wiis har väl samma? ;]
Hmm jag har i stort sätt bara sett Wii sports. Där kna jag säga att Mii-gubbarna är lite fula, men annars så är det snyggt.
Super Smahs Bros. Melee var ju görsnyggt, så Wii har ju all potential att hålla samma standard.
Wii är väl typ kompitabelt med PAL tv? eller vad har ingen egen Wii
Ja .
Ja, rätt så
Wiis grafik är sämst jämfört med de andra, men grafiken är väl rätt acceptabel, om man har en HDTV..
↗ till inläggetWii har grym grafik, men PS3 Och Xbox360 har bättre.
Men sättet att spela Wii äger PS3 och Xbox360 direkt.
Så jag säger JA!
Grym grafik?!