Gäst xeno Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vet någon hur man får Eon ticket?Snälla säg det i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Man kunde få den genom club nintendo men itne lä'ngre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galen_katt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jo man kan nu, min kompis gjore det nästan precsis och gav en till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 VILKEN ADRES ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 VILKEN ADRES ;) ;) orka chacka det nu när man sitter och s0ftar som en potatis vid daton.. kan kolla det snart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 dåligt att man inte kan få eon ticken längre :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har denmen herregud..skriv vart man får den!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 E ni tröga eller...vi står här och säger..MAN KAN INTE FÅ DEN LÄNGRE!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 men hur gjorde man förr,när de gikk då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Man skickadde in sitt spel till CN..Men det går inte längre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 åååå jo det går... du kan köpa den med e-reader tror jag men e-reader finns nog bara i USA på ett tag vet inte när det kommer till Sverige... jag leta lixxom runt lite på några pokémonsidor och ja då snappa jag fram lite info om den... men asså man kan bara använda eon ticket eller dom om man har e-reader juuh så hur har du scream för att använda den i ditt gba?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg