mashemoto Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 hej jag vill få tag i en svensk och bra hemsida som man kan få tag på tablaturer med julsångar till elgittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 googleärdinvän.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 du kan ta och trycka upp googleärdinvän.se i mumindalen jag kollar alltid efter saker på google och när jag har varit där och inte hittar något så frågar jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 jag vet ingen svensk då, men ultimate-guitar.com och 911tabs.com är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.