Hoppa till innehåll

Auto-klick! Går De Att Få?

Rekommendera inlägg

Skrivet

går det att göra så att musen klickar av sej själv typ 1 gång i sekunden eller nåt liknande? vore tacksam ifalldet fanns till men tror ej jag får berätta här på fuska varför.

Skrivet

går det att göra så att musen klickar av sej själv typ 1 gång i sekunden eller nåt liknande? vore tacksam ifalldet fanns till men tror ej jag får berätta här på fuska varför.

har för mig att det finns ett värre program en vad anton skrev som klickar ca 200 gånger i sekunden typ :P

• 2 veckor senare...
Gäst VilmerDaKing
Skrivet

Hmm... Och vafan ska du med det till om jag får fråga? Ska du skicka spam? Ska du göra dator uppror genom att trycka på uppdatera sidan? elle kanske du ska göra ett hack så du får fm?

Skrivet

lol nej ska inte göra nåt här på fuska! vill inte få någon varning. ska ha det till lite olika vissa flash spel på internet t.e.x och sidor som fungerar som mer-trafik kan man använda det till osv

Gäst VilmerDaKing
Skrivet

lol nej ska inte göra nåt här på fuska! vill inte få någon varning. ska ha det till lite olika vissa flash spel på internet t.e.x och sidor som fungerar som mer-trafik kan man använda det till osv

Ok, fast du vet att man kan få en sida att börja bugga genom att 20perss trkr på uppdatera hela tiden. B)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...