Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

men det är väl klart att du kan gå in på svenska :) du kan nog gå in på franska om du nu vill det. bokstäverna i svenska alfabetet är ju samma som i det engelska men det kan hända att inte åäö fungerar men det är ju en norsk uppfinning så kanske ;)

Skrivet (redigerat)

öhh som om han är generalen här eller :P känske......eller nej jag är det :student: .................... asså inte äns jag fatar vad jag menar :huh: .............................................. ååå nu blir det så här igen :huh: att man inte typ fatar vad man snakar om :huh: ...................................................????????????????????????????????

Redigerat av kameo
Skrivet

öh svenska finns visst.... ;)

som lizmen säger är det :)

Jag menade inte att man inte kan gå in på svenska sidor, <_<

Klart man kan gå in på svenska sidor, Det är ju precis som Internet Explorer fast att man inte kan köra flash eller filmfiler.

Skrivet

en liten rättning bara; jag heter lizem inte lizmen :P respektera mitt namn ^^ :D

opera kommer ju med typ nåt till datorn nu va? de har väl ett förut men kommer med nåt nytt iaf vad jag har hört. undrar om det är bra? :)

Skrivet

öhh som om han är generalen här eller :P känske......eller nej jag är det  :student: .................... asså inte äns jag fatar vad jag menar :huh: .............................................. ååå nu blir det så här igen :huh: att man inte typ fatar vad man snakar om :huh:  ...................................................????????????????????????????????

v∆f∆n sn∆ck∆r du om?

onödigt att du skrev det där! du får bara gratis fm av det:/

Btw tack för era svar:) fast jag har sett ganska mycket om den på Youtube:)

• Skapa ny...