Ravenger Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 står det typ på japanska eller engelska, kan man gå in på svenska sidor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 det står på engelska du kan gå in på engelska sidor ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) *phew* tack --- jag tvivlade lite för jag fattar inte japanska :P Engelska sidor? jag sa svenska Redigerat 9 December 2006 av Ravenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 men det är väl klart att du kan gå in på svenska :) du kan nog gå in på franska om du nu vill det. bokstäverna i svenska alfabetet är ju samma som i det engelska men det kan hända att inte åäö fungerar men det är ju en norsk uppfinning så kanske ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Norsk uppfinning? :huh: Då finns det nog inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 öh svenska finns visst.... ;) som lizmen säger är det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) öhh som om han är generalen här eller :P känske......eller nej jag är det :student: .................... asså inte äns jag fatar vad jag menar :huh: .............................................. ååå nu blir det så här igen :huh: att man inte typ fatar vad man snakar om :huh: ...................................................???????????????????????????????? Redigerat 16 December 2006 av kameo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 öh svenska finns visst.... ;) som lizmen säger är det :) Jag menade inte att man inte kan gå in på svenska sidor, <_< Klart man kan gå in på svenska sidor, Det är ju precis som Internet Explorer fast att man inte kan köra flash eller filmfiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 öh svenska finns visst.... ;) som lizmen säger är det :) jag svarade på Ravenger fråga^^ :Poch webbläsaren är opera på ds :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 en liten rättning bara; jag heter lizem inte lizmen :P respektera mitt namn ^^ :D opera kommer ju med typ nåt till datorn nu va? de har väl ett förut men kommer med nåt nytt iaf vad jag har hört. undrar om det är bra? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 öhh som om han är generalen här eller :P känske......eller nej jag är det :student: .................... asså inte äns jag fatar vad jag menar :huh: .............................................. ååå nu blir det så här igen :huh: att man inte typ fatar vad man snakar om :huh: ...................................................???????????????????????????????? v∆f∆n sn∆ck∆r du om?onödigt att du skrev det där! du får bara gratis fm av det:/ Btw tack för era svar:) fast jag har sett ganska mycket om den på Youtube:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg