Hoppa till innehåll

Nds Lite Browser


Ravenger
 Dela

Rekommendera inlägg

men det är väl klart att du kan gå in på svenska :) du kan nog gå in på franska om du nu vill det. bokstäverna i svenska alfabetet är ju samma som i det engelska men det kan hända att inte åäö fungerar men det är ju en norsk uppfinning så kanske ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öhh som om han är generalen här eller :P känske......eller nej jag är det :student: .................... asså inte äns jag fatar vad jag menar :huh: .............................................. ååå nu blir det så här igen :huh: att man inte typ fatar vad man snakar om :huh: ...................................................????????????????????????????????

Redigerat av kameo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öh svenska finns visst.... ;)

som lizmen säger är det :)

 

Jag menade inte att man inte kan gå in på svenska sidor, <_<

Klart man kan gå in på svenska sidor, Det är ju precis som Internet Explorer fast att man inte kan köra flash eller filmfiler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en liten rättning bara; jag heter lizem inte lizmen :P respektera mitt namn ^^ :D

 

opera kommer ju med typ nåt till datorn nu va? de har väl ett förut men kommer med nåt nytt iaf vad jag har hört. undrar om det är bra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öhh som om han är generalen här eller :P känske......eller nej jag är det  :student: .................... asså inte äns jag fatar vad jag menar :huh: .............................................. ååå nu blir det så här igen :huh: att man inte typ fatar vad man snakar om :huh:  ...................................................????????????????????????????????

 

v∆f∆n sn∆ck∆r du om?

onödigt att du skrev det där! du får bara gratis fm av det:/

Btw tack för era svar:) fast jag har sett ganska mycket om den på Youtube:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...