Brongatonga Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Hej någon som kan berätta lite Regler och vad spelet går ut på, Warhammer när man bygger sånna där banor och har plastgubbar skulle vara väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 vet själv inget om spelet,men min granne är tokig i spelet ska fråga honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag spelar inte. Jag bara målar dom p gör dom fina sen så bygger jag banor o låtar dom stå o samla damm :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Man målar de och så.Sedan så ska man spela, men reglerna vet jag inte riktig, de finns regelböcker att köpa i typ alla butiker som säljer Warhammer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Någon som skriver Regler och Upplägg kan få 100fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag spelar spelet, jag tänker inte skriva ner alla regler för regelboken är lång men jag kan skriva ner lite av upplägget. Det går ut på att kriga och på nått sett besegra sin motståndare genom att slå ihjäl, skjuta, kasta 'spells', skrämma bort eller en kombination. Varje spelare har varsin arme med ett antal points som gör att det blir jämnt och så ska man spela 6 rundor (varje spelare får sex rundor) där man flyttar trupper, skjuter, använder magi, slåss. När spelet är slut går man på victory points som man får genom att slakta fiender, t.ex om man dödar en fiende som kostar 8 points får man 8 victory points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.