WASD Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Heh du blev lite förvirrad av dig själv bara :P Men, men jag har en film som visar när jag gör detta, men jag har inte orkat lägga upp den ännu xD jag ska prova med en ljus-stake sen, men måste det vara 2 ljus eller kan det vara 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 2... annars blir det troligtvis störningar... och varför skulle du ta 7? du behöver bara två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 2... annars blir det troligtvis störningar... och varför skulle du ta 7? du behöver bara två! för att en ljus-stake brukar ha 7! men jag får väl se om jag hittar 2 fick-lampor då eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Ficklampor tror jag inte funkar ^^'... alltså ta en ljusstake och sätt i 2st ljus i den bara... typ så här: http://www.danskdesign.nu/images/SwingDouble.gif Du trodde väl inte vi menade en ljusstake som går på ström?... vi sa värmeljus tidigare x'D Sorry, men du är riktigt förvirrad just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Ficklampor tror jag inte funkar ^^'... alltså ta en ljusstake och sätt i 2st ljus i den bara... Du trodde väl inte vi menade en ljusstake som går på ström?... vi sa värmeljus tidigare x'D hehe det stod på första sidan, men varför kan man inte ha en vanlig glödlampa? det skickar ju också ut ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Inte tillräckligt skarpt... tänk exempelvis på att du ofta har vanliga lampor tända i rummet, men det påverkar inte kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) haha det funkade :D http://img296.imageshack.us/img296/7340/bild16ix3.th.jpg Redigerat 16 Januari 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Det var ju det vi sa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) EDIT: läste fel ibörjan! Sorry' Ta bort posten tack! Redigerat 18 Januari 2007 av AdaM.oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Jag ska prrova detta hos min kompis nån gång. Fast han blir nog arg ^^. Fast jag får övertala honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 om man vill så kan man bygga en egen trådlös sensorbar av några infraröda dioder och några batterier vet inte EXAKT hur men har sett hur man gör (på bild dock) är väldigt bra om man har projektor eftersom sensor sladden kanske blir för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Det funkar också ja... men det är ju lättare att skaffa värmeljus så :P Aja har fått upp min film om detta nu... Wii - Spela utan Sensorbar Kolla gärna mina andra filmer :P mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.