HotShot Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 När man köper en wii, vad följer med då och vad behöver man köpa till om man vill spela online? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) man får: Wii Wiisport 3 sladdar till Sensor-bar, ström & AV-kabel En Wiimote En nunchuck ställ till Wii & Sensor bar. kanske nått mer som jag har glömt med det är det viktigaste Om man vill spela online kan man köpa: Lan adapter, Nintendo Wi-Fi USB connector eller trådlöst bredband som stöder Wi-Fi Redigerat 10 December 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 har redan ett trådlöst bredband x) Så.. Man får helt enkelt med allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 man får: Wii Wiisport 3 sladdar till Sensor-bar, ström & AV-kabel En Wiimote En nunchuck ställ till Wii & Sensor bar. kanske nått mer som jag har glömt med det är det viktigaste Om man vill spela online kan man köpa: Lan adapter, Nintendo Wi-Fi USB connector eller trådlöst bredband som stöder Wi-Fi Jag har bokat det och kommer få den sjunde januari och min mamma skulle väälja ett spel när hon bokade så hon valde Zelda för hon vet att jag älskar det. Så kommer jag ändå få Wii Sports då? Hon sa inget om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Wii Sports följer med alla Wiis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ja, man ska få med wii-sport, du får nog Wii + Zelda spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.