Amaeli Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Finns det någon duktig på engelska som kan hjälpa mig att översätta några ord. Att översätta till svenska: Litter bin Playground Pavement Lawn Att översätta till engelska: Åka rakt fram Komma fram till Blir tacksam om någon kan hjälpa då jag måste kunna dessa nämnda och ca 35 till tills imorgon. Mvh/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) playground är skolgård Redigerat 10 December 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 haha precis det vi hade föra veckan litter bin papperskorg pavement trottoar lawn gräsmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Playground - lekplats/skolgård Lawn - gräsmatta Pavement - Trottoar Litter bin - papperskorg Åka rakt fram till - Go straight forward komma fram till - Came to De två sista är lite svåra för man vet inte vilket sammanhang dom är i ;) Redigerat 10 December 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Komma fram till = arrive at. Eller? Fast det beror ju också på vilket sammanhang, som sagt. Redigerat 11 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Åka rakt fram - Go straight ahead Komma fram till - Arrive to Redigerat 11 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml Där får ni alla ord ni vill översatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml Där får ni alla ord ni vill översatta. Inte alla men många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Moonwall, det är ett h*lvete att söka efter engelsk-svensk lexikon på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Google is your enemy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Moonwall, det är ett h*lvete att söka efter lexikon på google. Dessutom är du helt klart ute efter inlägg, stfu dina meningslösa inlägg hjälper varken grabben eller gör oss som försöker hjälpa honom glada. Finns det någon duktig på engelska som kan hjälpa mig att översätta några ord. Att översätta till svenska: Litter bin Playground Pavement Lawn Att översätta till engelska: Åka rakt fram Komma fram till Blir tacksam om någon kan hjälpa då jag måste kunna dessa nämnda och ca 35 till tills imorgon. Mvh/ Playground - Lekplats/skolgård Lawn - Gräsmatta Pavement - Fick upp en hel del då jag själv inte visste vad det var för något oc h slog upp det. Engelskt uppslagsord pavement Svensk översättning belagd körbana, stenbelagd väg %%amerikansk engelska!% (substantiv) Engelskt uppslagsord pavement Svensk översättning stenbeläggning; gatubeläggning; golvbeläggning (substantiv) Engelskt uppslagsord pavement Svensk översättning trottoar, gångbana bredvid körbana %%brittisk engelska; i amerikansk engelska sidewalk!% (substantiv) Engelskt uppslagsord pavement artist Svensk översättning trottoarmålare %%brittisk engelska; i amerikansk engelska sidewalk artist!% (substantiv) Svenskt uppslagsord beläggning beläggningen beläggningar subst. täckande lager på en yta Engelsk översättning covering, cover; coating, coat; paving, pavement Svenskt uppslagsord trottoar trottoaren trottoarer subst. gångbana bredvid körbana se bildtema 17 Engelsk översättning pavement, (sidewalk US) Trottoar skulle jag översätta det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.