Gäst minimanimou Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 jag undrar hur ska man gör när man skall märka nyllet på någon ? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 det handlar väl inte om gta spelen lr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Fel forum, ska inte ligga i GTA forumet. Flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 vad är urbz för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 vad är urbz för nåt? urbz är ett the sims spel, men det finns ej till PC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Nej, men man "klarar" det när man har låst upp alla saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 jag undrar hur ska man gör när man skall märka nyllet på någon ? :bah: Jag brukar bara: 1. fixa pengar 2. fixa respect 3. fixa en flickvän. den flickvän jag har nu: Roxanna [ hårding ] hon ger dig hemligt uppdrag! Ja sen fixar jag så jag kan gå vart jag vill! Jag började om för först hade jag Xbox nu har jag 360 så jag började om! Klarat ut det redan -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg