ELF Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 En kompis visade mig ett tema som jag har letat efter lite... Jag har laddat ner det, men vet inte hur man lägger in ett nytt tema. Det ända jag kunde lägga in var FONTS, men reste vet jag inte var jag ska göra av det... Många tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Vad jag vet så finns det bara ett sätt att på ett inte alltför jättekompicerat sätt byta skin på windows (förutom de som redan finns), och det är genom ett separat program som t.ex. Style Xp eller Window Blinds. Antagligen behöver du något sådant program. Redigerat 10 December 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Hmmm, ok. Jag har Style Xp i skolan. Jag läste på deras hemsida nu och det står att det ska gå att imoprtare plus allt annat... Många tack... Redigerat 10 December 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag trodde man skulle lägga in allt i windows tema-mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Här kommer hjälpen. Man behöver inte ha något program och man kan ha vilket tema man vill. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.