lizem Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Någon här som spelar innebandy? Och isåfall vilket lag spelar ni, skulle vara kul om man mötes i t.ex. SWG och vet att någon man vet vem det är spelar i det andra laget :P Själv spelar jag i Älvsjö AIK C (A laget har två lag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Spelar du i A laget nu när du är 14? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 nej asså P92:s A-lag och jag sa att jag spelar i C-laget , alltså det moraliska B-laget. Älvsjö har väl sånär som på 4-5 P92 lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Spelar i SIBK (Skoghall 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 nej asså P92:s A-lag och jag sa att jag spelar i C-laget , alltså det moraliska B-laget. Älvsjö har väl sånär som på 4-5 P92 lag Jaga. Men då har väll inte "A-laget 2lag eftersom det är ju ett eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Jag spelar i Ristomta p94 och är målis :D Redigerat 11 December 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 nej asså P92:s A-lag och jag sa att jag spelar i C-laget , alltså det moraliska B-laget. Älvsjö har väl sånär som på 4-5 P92 lag men asså såhär är det: P92 A laget = räknas som A och B lag eftersom de har två lag i två olika serier B laget = räknas som C laget i serien (där jag spelar) C laget = räknas som D laget i serien o.s.v. fattar du? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 nej asså P92:s A-lag och jag sa att jag spelar i C-laget , alltså det moraliska B-laget. Älvsjö har väl sånär som på 4-5 P92 lag Aja men det är iaf dumt. För eftersom det heter A-laget så skulle det egentligen räknas som 1 lag. Egentligen borde det heta "A-lagen Men strunt samma jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ok bra men det borde inte heta A lagen för det är bara ett lag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 * Spelar i Gottsunda IBF i Uppsala. * Back. * Inga mål i mitt nuvarande lag (har spelat en match) * Ska spela Storvretacupen imorr'n och i övermorr'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.