ShitBreakSean Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Som sagt så kraschar mitt Max Payne hela tiden, jag kan installera det och köra igång det till menyn, men sen när jag trycker på New Game och väljer svårighetsgrad så kraschar spelet när första banan laddas, det har hänt att laddningen lyckats och att jag kunnat köra första banan, men sen när andra banan laddas så kraschar det. När det kraschar så dyker den här lilla älsklingen upp: http://img207.imageshack.us/img207/9989/wootjv5.png Nån som har eller har haft liknande problem? Kan det faktum att jag kör XP ha något med det hela att göra? Sen så undrar jag om det är någon som kör eller har kört Hidden and Dangerous 2 och har XP, jag vill ju inte köpa spelet i onödan och sen sjunka ner i djup depression :P över att det kraschar likt Max Payne. Hoppas någon kan hjälpa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Den där felrapporten är aldrig rolig... Kolla så att du har rätt drivrutiner för grafik och ljudkort och att du uppnår spelets minimum. Prova att ominstallera, kan vara så att några filer är skadade i spelmappen. gl,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag har ett demo som funkar utan några problem, men jag ska ta och kolla det. Några fler som vet vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Har du en Dual Core processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Kollat så det inte finns några patchar att tanka hem till det? Det brukar ju annars kunna hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 "Har du en Dual Core processor?" ärligt talat vet jag inte, även fast jag går en El/Data linje så kan jag inte mycket sånt, vi håller ju inte direkt på med sånt :P Har det någon betydelse? admin: ska titta runt om det där med patchar, sen så kom jag på att jag läste manualen som kom med, och där står det att även om Max Payne funkat på XP så har det aldrig testats riktigt ordenligt, eller något i den stilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Ja, vissa spel krashar om du har en Dual Core. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Nu har jag laddat ner en patch, och det verkar funka :) tack för tipset admin, tänkte inte på patchar i min desperation :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.