WiFiGamer Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag har önskat mig Pokemon MysteryDuegon (elr vad det heter) Och jag undrar några saker: 1: Hu bra är det? 2. kan man levla upp? 3. kan man attakera? 4. vad handlar det om? 5.Är det bra grafik? Det var dom frågerna.:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 1. Jag tycker att det är ganska bra. Lite omväxling jämfört med original pokémon spelen eftersom att man nu är en pokémon. 2. Ja, man kan levla upp och utvecklas. Inte bara en själv utan team-kamraterna kan också det. 3. Ja, det är klart annars skulel det ju inte vara nåt kul spel :D Och det finns ganska många olika attacker. 4. Man går på olika missions (uppdrag) där man ska rädda pokémon och liknande. Sedan finns det parallelt också special uppdrag. Det hela handlar egentligen om att bli det bästa Rescue teamet och att klara special uppdragen och finna hur man blev en pokémon från första början. 5. Jag tycker att det är bra grafik i alla fall. Det är väl inte mycket 3D men i det stora hela är det bra grafik. Det är väl ungefär som grafiken på de gamla spelen. Alltså inte som D/P komemr vara. Mitt råd: Köp det om du gillar pokémon ;) Hoppas du fick de svaren du ville :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 1. Jag tycker att det är ganska bra. Lite omväxling jämfört med original pokémon spelen eftersom att man nu är en pokémon. 2. Ja, man kan levla upp och utvecklas. Inte bara en själv utan team-kamraterna kan också det. 3. Ja, det är klart annars skulel det ju inte vara nåt kul spel :D Och det finns ganska många olika attacker. 4. Man går på olika missions (uppdrag) där man ska rädda pokémon och liknande. Sedan finns det parallelt också special uppdrag. Det hela handlar egentligen om att bli det bästa Rescue teamet och att klara special uppdragen och finna hur man blev en pokémon från första början. 5. Jag tycker att det är bra grafik i alla fall. Det är väl inte mycket 3D men i det stora hela är det bra grafik. Det är väl ungefär som grafiken på de gamla spelen. Alltså inte som D/P komemr vara. Mitt råd: Köp det om du gillar pokémon ;) Hoppas du fick de svaren du ville :) Tackar för svar!! Men jag vet inte om jag ska köpa D/P. Det är lite 3D i det.... Men ser likadant som i game boy:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 ja men om du gillar pokémon så e det nog ett självklart val ;) men du bestämmer själv. Det e ju klart att det e ganska likt, pokémon har sin rätta känsla och den ska man inte ändra för mycket på :P men lite 3D e det ju :D men du bestämmer väl själv om du ska köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Det är coolare och roligare än de andra enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnnMia Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 heej! 1. det är super bra 2. ja man kan levla up 3. man kan attakera 4.man e en pokemon sen ska man rädda andra pokemon man får uppdrag 5.japp det är bra grafik /AnnMia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 man kan utveckla med,när man klarat ryqaza (stavning). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 ja det är väl klart att man kan utveckla,ger spelet 8/10 i betyg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) Spelet är sämst. I början är det roligt men senare i spelet så blir det tråkit köp Diamon elr pearl istället Redigerat 5 Juli 2007 av THehero164 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 jag tycker det är roligast i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Jag vill varna för spoiler i det här inlägget för er som inte spelat PMD ännu... Början är långtråkig tycker jag, då alla dessa enklaste uppdragen är. När man kommer längre i spelet så är det roliga som börjar, IMO. T.ex det här med Ninetales osv. Och så blir sökandet efter hur man blev pokemon bara starkare och starkare. Så det är ju längre fram i spelet där äventyret verkligen börjar, ungefär där vid Xatu kan man säga. Men det är ju ett stort äventyr som varar i spelet hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Jag måste säga att det är det sämsta "riktiga" pokemon så här långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg