Backstab Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Hej! Jag skulle vilja flytta min gubbe till ett annat acount hur gör man? får man byta server om man flyttar till ett annat acount och hur mycket kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 det kostar 20€... eller 20$ kanske det var =P då kan man flytta till en annan server, och så kan man välja att flytta till ett annat account också yepp =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 det kostar 20€... eller 20$ kanske det var =P då kan man flytta till en annan server, och så kan man välja att flytta till ett annat account också yepp =) vet du hur man flyttar också?och måste man betala med kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Logga in på ditt account på www.wow-europe.com, och välj alternativet som heter Pad Character Tranfser. Du kan flytta till en annan realm, till ett annat account eller båda samtidigt. och ja, du måste betala med kort. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Logga in på ditt account på www.wow-europe.com, och välj alternativet som heter Pad Character Tranfser. Du kan flytta till en annan realm, till ett annat account eller båda samtidigt. och ja, du måste betala med kort. :P okej tack för ett bra svar :cool: f*n att man måste ha kort <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Mmm, så tänkte jag med. Min mor vill aldrig gå med på sånt... Så jag frågade min kompis när jag skulle flytta min gubbe om han kunde göra det med kort så länge, så kunde jag betala lite extra till honom sen. :) (Antar att du har samma problem) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Mmm, så tänkte jag med. Min mor vill aldrig gå med på sånt... Så jag frågade min kompis när jag skulle flytta min gubbe om han kunde göra det med kort så länge, så kunde jag betala lite extra till honom sen. :) (Antar att du har samma problem) ja haha :P Ja får väll göra samma sak lr kanske jag kan fråga en av mina storebröder (18 och 22) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Det finns ju en gratis flytt? fast...den dampar upp sig hela tin.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Det finns ju en gratis flytt? fast...den dampar upp sig hela tin.. VA!?finns de hur gör man de då?finns de risk för att gubben försvinner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Dem har bara öppet gratis flytt ibland! och de är bara från vissa realms till andra! så då om man spelar på typ shatteredhand och vill flytta till stormreaver, då går inte det för det om dem tex bara har öppet från khadgar till stormreaver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Dem har bara öppet gratis flytt ibland! och de är bara från vissa realms till andra! så då om man spelar på typ shatteredhand och vill flytta till stormreaver, då går inte det för det om dem tex bara har öppet från khadgar till stormreaver Jaha men ja ska byta account och från runetotem till draenor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Ska (KANSKE!)göra nytt account och flytta min Main till det accontet :D ps.försvinner nått medans man flyttar den till andra accountet? typ guild.saker.quester.pet.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg