Hoppa till innehåll

Deadmines Borta!?!?! Crash?

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Jag var i deadmines...(instance) och sen gick jag ut ur portalen så ramla jag ner igenom nåt blått hål...(På kartan stog det iceglad cave) sen så efter jag hade typ rammlat i 20sek så kom laddningsskärmen...Och sen vill den inte ladda nå mer...SÅ HUR f*n FÅR MAN GUBBEN PÅ VANLIGT STÄLLE IGEN!??!

Gäst AntonJ3000
Skrivet (redigerat)

kan du röra på gubben i så fall använd hs (hearthstone)

Kommer enns inte in på realmen

SÅ!

blev visst teleportad till sentinel hill kyrkogård :D

Redigerat av AntonJ3000
Gäst Krille 34
Skrivet

va så för mig också...skulle boosta en polare i RFK...jag föll genom och hamnade i Hillsbrad :P

Skrivet

Har du 50% hp eller mindre och går in i instance och är i combat händer detta. Patch bug =).

Dog du under lag och försökte spring a ut / in så händer detta.

Är du rogue och går i stealth och precis använde vansih och har mer än 2st major potions i bagen så händer detta.

(warrior bug) Om du har spelat mer än i en timma och skriver nåt och råkar komma i combat och sen går ut ur combat och gör sedan charge på en fiende och sedan går in i instance med ett small egg så händer detta.

Om du precis pratat med en gm och sedan skriver nåt när du råkar gå in i instancen så händer detta.

Om någon skriver mer än 5 rader (chatt) till dig precis när du byter zone / går in i en instance så händer detta.

Kan inget mer =)

Gäst Pcplayer
Skrivet

Hände för mig med , men sen kom jag ochså död till senetin hill..j*vla konstigt..

• Skapa ny...