Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 December 2006 Rapport Skrivet 13 December 2006 Jag var i deadmines...(instance) och sen gick jag ut ur portalen så ramla jag ner igenom nåt blått hål...(På kartan stog det iceglad cave) sen så efter jag hade typ rammlat i 20sek så kom laddningsskärmen...Och sen vill den inte ladda nå mer...SÅ HUR f*n FÅR MAN GUBBEN PÅ VANLIGT STÄLLE IGEN!??!
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Skrivet 13 December 2006 kan du röra på gubben i så fall använd hs (hearthstone)
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 December 2006 Rapport Skrivet 13 December 2006 (redigerat) kan du röra på gubben i så fall använd hs (hearthstone) Kommer enns inte in på realmenSÅ! blev visst teleportad till sentinel hill kyrkogård :D Redigerat 13 December 2006 av AntonJ3000
Gäst Krille 34 Skrivet 13 December 2006 Rapport Skrivet 13 December 2006 va så för mig också...skulle boosta en polare i RFK...jag föll genom och hamnade i Hillsbrad :P
NossLoad Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 Har du 50% hp eller mindre och går in i instance och är i combat händer detta. Patch bug =). Dog du under lag och försökte spring a ut / in så händer detta. Är du rogue och går i stealth och precis använde vansih och har mer än 2st major potions i bagen så händer detta. (warrior bug) Om du har spelat mer än i en timma och skriver nåt och råkar komma i combat och sen går ut ur combat och gör sedan charge på en fiende och sedan går in i instance med ett small egg så händer detta. Om du precis pratat med en gm och sedan skriver nåt när du råkar gå in i instancen så händer detta. Om någon skriver mer än 5 rader (chatt) till dig precis när du byter zone / går in i en instance så händer detta. Kan inget mer =)
Gäst Pcplayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 Hände för mig med , men sen kom jag ochså död till senetin hill..j*vla konstigt..
kadamar Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 Men du kan skapa en alt om du inte redan har och skriva till en GM så kan dom teleportera dig bort.
Rekommendera inlägg