LiQuiDe Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 asså min kompis har precis skaffat Xbox 360 och Xbox Live med Gears of War och han vill gärna vara med och jag undrar om det går bra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 säg det här den officiella sidan.. :P :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag kunde inte registrera helt. Fick alldrig nå mejl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 det står att du e den nyaste medlemmen.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ska jag skriva min mail på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Ska jag skriva min mail på forumet? Nja, skriv vad ni vill xDSkriv gärna MSN, det vore ju bra ^^ Träningar kommer, men folk skriver ju inte i "trainings"-forumet! >:@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Var lite mer aktiv du också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Var lite mer aktiv du också... Vafalls, MYTERI!AAAAH! :P Eh... bara folk säger när dom kan träna så <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 men det e ju ingen som svarar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag har CoD3 och vill gärna joina klanen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Skicka ett PM till alla i klanen och säg att dom måste skriva när dom kan träna. Hot med nått också xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Skicka ett PM till alla i klanen och säg att dom måste skriva när dom kan träna. Hot med nått också xP Men det ska f*n inte behövas! Är dom med så får dom väl följa med i händelseförloppet, gdmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.