Hoppa till innehåll

Kan Bli Kriminellt Att Spela I Tyskland!


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Twiztha_MF

anyways så är denna lagen väldigt j*vla cp störd, dom moralkärringarna och gubbarna kan sitta där på sina feta rövar och käka McDoanlds och säga INGA BARN FÅR SPELA GoW INGA BARN FÅR KÄKA MCDONALDS, JAG ÄR SÅ J*VLA TJOCK SÅ JAG KAN LIKA GÄRNA DÖ NU!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

anyways så är denna lagen väldigt j*vla cp störd, dom moralkärringarna och gubbarna kan sitta där på sina feta rövar och käka McDoanlds och säga INGA BARN FÅR SPELA GoW INGA BARN FÅR KÄKA MCDONALDS, JAG ÄR SÅ J*VLA TJOCK SÅ JAG KAN LIKA GÄRNA DÖ NU!!!!!!!!!!!!!!!

 

Rasmus, var inte det där väl onödigt?

 

Back to topic...

 

Bli inte oroliga att detta kommer hända sverige för när sverige ser att det går åt h*lvete för tyskland så gör de inte det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

pontus: jo kanske lite :P

 

men ärligt talat, som han den där fetto röven sa i artikeln så röt han: detta kan skada INSTABILA barn, men att göra en lag då kommer alltså vara kollektiv bestrafning, och det är också olagligt, varför ska alla andra stå till svars för att bosse gjorde så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pontus: jo kanske lite :P

 

men ärligt talat, som han den där fetto röven sa i artikeln så röt han: detta kan skada INSTABILA barn, men att göra en lag då kommer alltså vara kollektiv bestrafning, och det är också olagligt, varför ska alla andra stå till svars för att bosse gjorde så?

 

LITE?! lol..

 

Aa varför ska hela landet lida av en starkas idiot?

 

Intressant att man kan ställa till med så mycket för ett land!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den där Sebastian Bosse som öppnade eld på sin skola och skadade 37 elever måste ju ha hafft utvecklings svårigheter eller redan varit mentalt sjuk redan innan han fått iden av counter-strike..

 

Det handlar inte om mentalt sjukhet från födseln. Bastian B., som många andra skol massakerare, hatade allting, men framförallt samhället och orättvisorna. Dom var inte psykiskt störda, utan dom fattade egna beslut om vad dom tyckte om samhället och media och allt skit. Jag stödjer inte dom, och jag nekar inte till att dom var psykiskt ostabila, dom blev det genom att bli retad och mobbad i skolan. Någon borde ha hjälpt dom, någon borde ha hjälpt han. Det är synd att det blir såhär, men det beror på att samhället inte gör någonting åt det. Att inte bli accepterad i samhället, och rankad som en "looser" är väldigt hemskt och det kan få en att bli skitdeprimerad och hata allt och alla. Och då går det som det går, man får ingen kontroll över sig själv och bestämmer sig för att massakera folk.

 

Det jag försöker få ut är att, jag kan faktiskt inte klandra han, eller Eric Harris och Dylan Klebold.

Vi är alla människor, det är inte meningen att vi ska spotta ut skällsord och kritisera dom som gör sånt här, det hjälper inte ett skit. Vi måste agera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

han kanske mande att man får ju inte spela spel som man dödar människor men varför får man spela spel som man dödar djur?

lr så skrev han i fel forum...

 

Exakt så jag menade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

men det första dom skyller på mär nått sånt här händer är ju f*n tv-spel och så.

 

cartoon network visar minst lika mnycket våld bara utan blod och det har föräldrarna inget emot att dom tittar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

WoW borde f*n vara olagligt. Förstört mångas liv.

 

f*n heller att det borde vara olagligt! Skyll aldrig på företagen! Skyll på dem som missbrukar sitt spelande!

Ingen har sagt att ni behöver betala för spelet, men bara för ni inte vill det så tycker ni att det borde vara olagligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...