RaXeZ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag bryr mej inte förräns det kommer till Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 det är redan olagligt..iaf o spela GoW och Dead Rising..men dom kommer nog endå skaffa det i tyskland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) det är redan olagligt..iaf o spela GoW och Dead Rising..men dom kommer nog endå skaffa det i tyskland.. stackarna att dom kan klarar sig utan GoW. fy skam :( EDIT: detta e inte §1.11 så anmäll mig inte eftersom jag värkligen tkr det. Redigerat 8 Januari 2007 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Ganska löjligt att förbjuda spel....Tror inte att spel orsakar ökat våld om man inte har några slags problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.