Waluigi Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 ja ska kanske köpa de men först ska ja köpa pokemon channel och harvest moon : a wonderful life de spelen e häftiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 pokemon channel verkar ju skit dåligt... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Man har olika smak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 (redigerat) Jirachi menar du vällNepp det är Celebi men om du ska fånga celebi så måste du*klara spelet *göra alla dark pokemon vanliga *samla poké points (så att du får master boll) Jag kunde klarat sista tränaren om inte han hade en dark pokemon som jag ville ha Jo just det i skivan jag fick med som bonus fick man filmer om några spel men dom har redan kommit ut nu i sverige förutom Donkey Konga Redigerat 23 Februari 2004 av b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Det verkar bra , fast jag ska nog köpa MK:DD först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 b nje eftersom det är en bild på Jirachi på min disc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Håller pokemon på att dö ut eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Nej hurzså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 pokemon växser sig bara störe och störe!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det verkar döligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) jag läste i en katalåg om man köper första dagen får man pokemon 3 filmen :) min brosa sa det :) fast pokemon är väll lite bra ibland barnslig fast spelen är gryma när jag köpte ett pokemon spel fick jag sätta betyg man kunde sätta högst 10 stjärnor jag tog 10 stjärnor :) Redigerat 28 Februari 2004 av BardocK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 är du dum i huvet har ett pokemon spel på game boy color ! älskar nintendo!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg