wowguild Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jag har länge velat ha BF 2 så jag köpte det för ungefär ett år sen men sålde det sedan eftersom min dator inte klarade av det. Nu har vi en ny dator som klarar av spelet så jag köpte det igen. Jag var överlycklig när jag märkte att det funka. Men nu när jag ska in på en Server så får jag medelandet ''Din Cd-nyckel är inte valid'' Jag fattar inte, jag köpte ju spelet direkt ur affären. Det borde ju fungera då tycker man. Hjälp skulle uppskatas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 stod det på engelska? skriv gärna på det då för det ser ut å va väldigt konstigt översatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jag har länge velat ha BF 2 så jag köpte det för ungefär ett år sen men sålde det sedan eftersom min dator inte klarade av det. Nu har vi en ny dator som klarar av spelet så jag köpte det igen. Jag var överlycklig när jag märkte att det funka. Men nu när jag ska in på en Server så får jag medelandet ''Din Cd-nyckel är inte valid'' Jag fattar inte, jag köpte ju spelet direkt ur affären. Det borde ju fungera då tycker man. Hjälp skulle uppskatas. Troligen har någon listat ut din nyckel och använder den. Bara och gå till affären och kräva att få ett nytt eftersom de har sålt ett felaktigt då det inte fungerar som det skall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Om det inte ger en, kontakta tillverkaren(Dvs EA) de brukar ha lösningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Kan ju va så som många gjorde på gamla hederliga CS 1.3 tiden. Gick och skrev av cd-keysen från insidan av fodralen. Men nuförtiden sitter cd-keyn i manualen va? Längesen jag köpte ett spel :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poker200 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag har länge velat ha BF 2 så jag köpte det för ungefär ett år sen men sålde det sedan eftersom min dator inte klarade av det. Nu har vi en ny dator som klarar av spelet så jag köpte det igen. Jag var överlycklig när jag märkte att det funka. Men nu när jag ska in på en Server så får jag medelandet ''Din Cd-nyckel är inte valid'' Jag fattar inte, jag köpte ju spelet direkt ur affären. Det borde ju fungera då tycker man. Hjälp skulle uppskatas. Du måste först ha ett Online konto. 2 Du måste avinsalera (kanske fel stavat) Bf2 och installera igen sen när det kommer upp Ea så Registrera dig på Ea och gör ett nyt konto på bf2. =9 // Om det ej funkar skriv till mig // Poker200 :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.