Amaeli Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Fuska.se skulle kunna bli en större och mysigare sida om vi hade mer reklam för sidan, b a n n e r b y t e. n u är en bra början men kanske att göra reklam på mer kända sidor skulle vara någonting? Inte sånna där fjortisidor utan riktiga sidor för spel som skulle kunna locka hit mer spelintresserade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 låter mycket bra tycker jag men det ska inte vara för mycket i såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) Visst. Det skulle vara skitbra. Men vad kostar det egentligen att göra reklam för en sida? Personligen tycker jag att det skulle vara bra med fler medlemmar, så att forumen blir mer befolkade. Sen tycker jag att sidan skulle kunna göras om lite, så att även folk som inte är så intresserade av spel ska kunna trivas. Det skulle kunna bli värsta chat-communityn ju. Lite som PA typ. Redigerat 15 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag tycker att fuska.se är bra som det är, dock behöver vi lite fler aktiva medlemmar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag tycker att fuska.se är bra som det är, dock behöver vi lite fler aktiva medlemmar. :) Där satt den, vi behöver aktiva och seriösa medlemmar.Inte spammarmedlemmar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Om alla hjälps åt och gör vad de själva kan så kan vi säkert få fler medlemmar. Att göra reklam ger inte så mycket, har iaf inte givit så mycket när jag väl har försökt. Den bästa reklamen är att man själv tipsar sina vänner om sidan och försöker få dem tipsa sina vänner osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 ja tycker att de e en bra ide!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) Det där med extralänken och UK är en mycket genialisk idé. Den gör folk sugna att reklamera runt på andra sidor eftersom man får speciella vinster om man får mycket UK. Redigerat 18 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Ja, men det är förbjudet att göra reklam för Fuska.se på de flesta andra fusksajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Öh, man behöver inte skicka länken på andra spel/fusksidor? Själv använder jag LunarStorm och tjänade 1000 klick på fem dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Okej, men om man inte är inne på skitsidor som den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.