Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 e del vil ha 2 sida på dä ma skriv sin adress i Profil! skull ma kunna gö dä ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! admin svara! gö så ma ka dä please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 snacka riktig svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Vad menar du med 2 sidor? Det räcker väl med vad du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 men asså dä det stå www breve PM där ka ma ju ba ha en elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jaja, du menar det. Det tycker jag också, att man ska kunna ha 2 rader, även om jag inte behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jaja, du menar det. Det tycker jag också, att man ska kunna ha 2 rader, även om jag inte behöver det.Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag fattar fortfarande inte vad ni snackar om?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 http://www.aspenth.com/upload/ProfileBar.jpg De ikonerna pratar vi om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Och varför ska man ha två rader sånna. Fattar ingenting. Kan någon förklara på svenska språket? Good bye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag fattar inte häller varför det ska va 2 rader vad tänker ni på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 dä ä.......ba dä dä står www int 2 rader mä te.x profil pm kompis MSNM www.ba www! fatta ni nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 dä ä.......ba dä dä står www int 2 rader mä te.x profil pm kompis MSNM www.ba www! fatta ni nu? jag fattar och jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.