Desu Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Hej. Det är så att när jag spelar flyff ett tag. Ungefär 20 min. Så slutar windows media player att spela min låtar. alltså han stoppar låtarna så jag måste trycka på play igen. Men du kan ju inte minimera flyf rutan. och jag vill inte logga ur flyff? vad ska jag göra för att fixa problemet? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Klicka CTRL+T när du e inne på windowsmediaplayer så upprepas låtarna. Eller så kan du bara klicka Spela upp, och sen Upprepa i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jag brukar bara tabba ur flyff och göra något annat när jag inte känner för att fortsätta eller måste käka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Eller så spelar du FlyFF i window mode. ^^ Gör jag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Skaffa winamp ffs. www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 alt+tab=byt fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 du kan trycka på Windows knappen också, de brukar jag göra när ja kör cs, men ja har nyss börjat med flyff så jag vet nt om de funkar likadant :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 klicka alt+tab som dom andra säger det gör jag hela tiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Alt+tab på flyff funkar inte men så länge man har en internet ruta uppe så kan man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) hur man får flyff i window mode: leta upp neuz.ini i flyff mappen... skriv "SUNKIST 1" under nått.... öppna kalkulatorn WMP paint lr nåt... sen spela flyff sen kan du alt tabba ut. Redigerat 29 April 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Använd Windows Media Player 11. spela upp dina låtar i Windows media player och tryck på Turn repeat on längst nere :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.