Shadowbeing Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Samma här Toad. Sen när jag fick fiskespöt så trodde jag att jag skulle ta fast han på svansen och hala in han xD När jag fick fiskespöet blev jag stående vid vattnet en halvtimme.... Varje gång det blev "Fish On" så släppte jag fisken.... Jag trodde naturligtvis att jag redan hade fått fisken och satsade på mer, så dum som jag var.... Fast sedan när han tog fisken blev jag chockad.... och sedan blev jag bara förbannad när jag såg katten sitta och slicka sin mjölk hos hussen.... och hussen är glad att katten fick en fisk... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Katten kom jag ihåg. jag försökte fånga den med örnen.... :D så det kan bli... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 hahaha ni är allt bra roliga xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag tillbringade en kvart minst genom att försöka jaga katten tillbaka till shopen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Ja försökte också fånga katten med örnen ^^' he he... Redigerat 4 Januari 2007 av the_unforgiven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 hej! Vi har kört fast direkt!!! Hur får man med sig katten till gumman. Provar att fiska men all fisk slängs ju tbx i sjön. Hjälp!Gör så här få katten att följa ditt metspö sen fiskar du. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg