Thunder Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hur klarar man första bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 man ska använda kroken och kasta på vaalos (drakens) svans.. och svinga sig över till andra sidan... gör det 3 gånger sen ska du kasta kroken i monstrets öga och slå med svärdet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Okej men hur når jag svansen där uppe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 stå så nära lavakanten som möjligt annars går det inte typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 :) :) stå nära kanten och kasta mot drakens svans. när du har träffat den så svingar du dig fram och tilbaks 3 gånger sen släpper du. upprepa 3 gåner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Okej vad ska jag göra efter jag klarat han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 bege dig till Forest haven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Genom båten eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ja du ska åka med båten till forest heaven men om du inte har wind´s requiem så ska du fixxa den först! den ´finns genom gången där du börjar med båten. ändra på vindriktningen och åk till forest haven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag fattar inte hur får jag den saken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 det finns som en grotta innan du ska in i Fåglarnas ställe...går du igenom där så kommer du till andra sidan ön vilket gör att du kan simma till en platta med insriptioner som du ska spela... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Okej tack =) vad gör jag när jag fått lövet på deku tree? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg