oddy Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Testa att instalera om den så kollar du under eller innan installation ifall det finns någon inställning du måste ställa in om du har xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Har du installerat det i rätt mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 jamen nu funkar det när jag instalera patchen som var på cd och den som du la ut f*n vad kul spel asså tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 np. Spela på nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 japp xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) jag har en bra dator windows XP ja men asså spelet går att starta men när jag försöker starta en match eller ett uppdrag så blir det helt svart datorn fryser inte men spelet bara stannar hur ska jag göra för att det ska funka? Det ska funka inte på winXP. Möjligtvis med patchen. Redigerat 19 December 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Om du läser inläggen som redan fhar skrivits, ser du att han har fått svar på sin fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) funkar nu! bra :) Redigerat 21 December 2006 av KillZone95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kekonen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 du kan gå in på CDn genom att utforska och så går du in i patches och instalerar grejen där o sen kan det funka...funkar det inte så kan du lika bra skita i det! de funka för mig... hoppas de gör det för dig osso... funkar det så ha så kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Detdär var just klokt, du bumpar en 5 månader gammal tråd. Dessutom har trådskaparen redan fått igång spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.